خلوتی با خودم

عاشقانه هایی که تا گذشته میروند...

خلوتی با خودم

عاشقانه هایی که تا گذشته میروند...

خلوتی با خودم

اینجا خانه دوم من است ، اینجا پیوندی زده ام به حال و گذشته ام ، ارتباط ساده و صمیمی است بین خود و من ، ما دوستان خوب و صمیمی و صادق برای هم هستیم،‌ به جمع باصفای ما خوش آمدید.

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

آرزو

يكشنبه, ۹ آبان ۱۳۹۵، ۱۲:۵۸ ب.ظ


در مورد آرزوهایم خیلی فکر کردم ، دیدم اگر قراره که از خدا بخوام و تلاش کنم چرا بهترین را نخواهم ، من عاشق این ماشینم و میخوام آنرا هر طوری که شده بخرم ، از حالا تو فکر خریدشم انشاءاله ...

دوستان دعا یادتان نرود ، با دعای خودتان کائنات را به سمت برآورده شدن آرزوی من سوق بدهید.

برایتان آرزوی سلامتی و خوشبختی را دارم

  • علیرضا صدیقی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی