خلوتی با خودم

عاشقانه هایی که تا گذشته میروند...

خلوتی با خودم

عاشقانه هایی که تا گذشته میروند...

خلوتی با خودم

اینجا خانه دوم من است ، اینجا پیوندی زده ام به حال و گذشته ام ، ارتباط ساده و صمیمی است بین خود و من ، ما دوستان خوب و صمیمی و صادق برای هم هستیم،‌ به جمع باصفای ما خوش آمدید.

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

حرف آخر

يكشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۱۷ ب.ظ

این شعر توسط دوست عزیز و شاعرم جناب آقای حسن منعم پارچه باف به نام حرف آخر سروده شده که با کسب اجازه از ایشان تقدیم به همه دوستان می نمایم .

حرف آخر

عاشق فدای عشق است ، بر خود نظر ندارد 

محو جمال یار است ، خوف خطر ندارد 

پروانه وش به سیر گلها رود چه خاموش 

شب دور شمع بگردد، صبح بال و پر ندارد 

عاشق اگر چه سوزد ، در راه عشق پاکش 

بر بقعه و مزارش طوفان اثر ندارد 

عاشق به فکر یار است ، پائیز او بهار است 

گل مدهد دمادم ، شام و سحر ندارد 

کن یک نگه به مجنون ، یا یک نظر به فرهاد 

تا سودشان ببینی ، این ره ضرر ندارد 

مافوق آن دو عاشق ، در کربلا ببینی 

مصداقشان در عالم ، نسل بشر ندارد 

صحرا خشک و سوزان از عشق شد فروزان 

منعم از این فزونتر ، حرف دگر ندارد 

  • علیرضا صدیقی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی