خلوتی با خودم

عاشقانه هایی که تا گذشته میروند...

خلوتی با خودم

عاشقانه هایی که تا گذشته میروند...

خلوتی با خودم

اینجا خانه دوم من است ، اینجا پیوندی زده ام به حال و گذشته ام ، ارتباط ساده و صمیمی است بین خود و من ، ما دوستان خوب و صمیمی و صادق برای هم هستیم،‌ به جمع باصفای ما خوش آمدید.

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

ماه و پروین

سه شنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۶، ۰۲:۲۴ ب.ظ


این شعر را یکی از دوستان به نام آقای منعم سروده بودند که با اجازه ایشان تقدیم میکنم به همه دوستان :

از عشق هستی ساز او ، کوشش چنان افزون کنم 

در حسرت دیدار او ، خود را دو صد مجنون کنم 

چشمان خود را از غمش جیحون و چون هامون کنم 

در دل به غیر از مهر او گر باشدم بیرون کنم 

                                   در خلوت شب ناله ها ، از این دل محزون کنم 

در سیر گلها میروم تا بلکه بینم روی او 

شاید کشاند گل مرا ، همراه خود بر سوی او 

گفتم به گل گر می شود با من بگو از موی او 

عطر تو آوا می دهد از بوی او از بوی او 

                                   با او بگو کز هجر او چشمان خود پر خون کنم 

با این پر اندیشه ام ، رفتم بسوی آسمان 

با زهره و پروین و ماه ، گفتم که من هستم روان 

دنبال یارم آمدم گردم تمام کهکشان 

شاید ببینم چهره آن نازنین مهربان 

                                    او را نیابم ، شکوه ها ، از طالع و گردون کنم 

آمد ندا گفتا چنین ، چشمی تو بگشا پر یقین 

تا او ببینی حاضر است در آسمان ، هم در زمین 

دریا سخن ها گویدت ، دیگر چه گوید به از این 

بر کوه و صحرا بنگری ، بینی تو یار نازنین 

                              دیگر مگو چشمان خود را از غمش ، هامون کنم 


  • علیرضا صدیقی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی