خلوتی با خودم

عاشقانه هایی که تا گذشته میروند...

خلوتی با خودم

عاشقانه هایی که تا گذشته میروند...

خلوتی با خودم

اینجا خانه دوم من است ، اینجا پیوندی زده ام به حال و گذشته ام ، ارتباط ساده و صمیمی است بین خود و من ، ما دوستان خوب و صمیمی و صادق برای هم هستیم،‌ به جمع باصفای ما خوش آمدید.

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

امضاء خدا

شنبه, ۳ آبان ۱۳۹۳، ۱۲:۳۴ ب.ظ

آقای خورانی یکی از با محبت ترین و احساسی ترین دوستان من این پیامک را برایم زد . تقدیم به همه دوستان :

آرزو دارم 

فاصله نباشد میان شما و تمام احساس های خوبتان 

شما باشید و ...

عشق باشد و ...

یک دنیا سلامتی !

و ...

امضای خدا پای تمام دعاهایتان ...

  • علیرضا صدیقی

نظرات  (۱)

ادعونی استجب لکم ، امضای خدا نیست؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی